نسخه پیچ تنها در داروخانه شبانه روزی

سلام شاید بیان خاطرات روزمره یک کمی در اطلاع دادن به مردم موثر باشه

نسخه پیچ تنها در داروخانه شبانه روزی

سلام شاید بیان خاطرات روزمره یک کمی در اطلاع دادن به مردم موثر باشه

اخرین نقل و انتقالات پرسپولیس

سید دارو | سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۱۴ ب.ظ

perspolis3 حاشیه‌های باشگاه پرسپولیس در آخرین روز نقل و انتقالات پرسپولیس اف سی : از آنجا که امروز آخرین روز نقل و انتقالات نیم‌فصل به شمار می‌رود باشگاه پرسپولیس روز پرترددی را سپری می‌کند.امروز صبح حمید درخشان به باشگاه پرسپولیس آمد تا ضمن جلسه با علی‌اکبر طاهری نایب‌رئیس هیأت مدیره این باشگاه آخرین وضعیت نقل و انتقال بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

همچنین مربیان تیم‌های پایه و تعدادی از بازیکنان این تیم برای وصول مطالبات مالیشان به باشگاه آمدند تا پیگیر دریافت پولشان باشند.امروز اما بازیکنان زیادی هم به باشگاه پرسپولیس آمدند. رضا نوروزی که قرار است در سهمیه آسیایی پرسپولیس قرار بگیرد به باشگاه آمد و بدون گفت‌وگو با خبرنگاران به دیدار طاهری و درخشان رفت. قرار است این مهاجم که دوران نقاهتش را سپری می‌کند در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی کند.

همچنین بابک حاتمی و مدیربرنامه‌هایش که گفته می‌شود مذاکراتشان با باشگاه پرسپولیس به بن‌بست خورده امروز یک بار دیگر به این باشگاه آمدند تا آخرین مذاکرات انجام شود.

همچنین پیام صادقیان هم امروز به باشگاه آمد و با بیان این جمله که قصد مصاحبه ندارد تنها به ذکر این نکته پرداخت که برای انجام امور شخصی به باشگاه پرسپولیس آمده است.

البته امروز مدیربرنامه‌های نیلسون هم برای پیگیری وضعیت این بازیکن راهی باشگاه شد که باز هم دست خالی از باشگاه بیرون آمد اما در مواجهه با خبرنگاران به آنها گفت که مسئولان این باشگاه منتظر هستند تا فرصت نقل و انتقالات تمام شود و سپس فسخ‌نامه نیلسون را به او بدهند.

در حالیکه امروز روز پایانی فرصت نقل و انتقالات است تنها پیوستن مسعود همامی دروازه‌بان اسبق تیم‌های سپاهان و پیکان به پرسپولیس قطعی شده است تا این دروازه‌بان به نوعی جایگزین نیلسون برزیلی شود.

  • سید دارو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی