نسخه پیچ تنها در داروخانه شبانه روزی

سلام شاید بیان خاطرات روزمره یک کمی در اطلاع دادن به مردم موثر باشه

نسخه پیچ تنها در داروخانه شبانه روزی

سلام شاید بیان خاطرات روزمره یک کمی در اطلاع دادن به مردم موثر باشه

بازیکن برزیلی برای پرسپولیس

سید دارو | جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ب.ظ

ه گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین عبدی در مورد بازیکنان برزیلی که قرار است با نظر او به پرسپولیس بپیوندند، گفت: مدتی است که از مسئولان باشگاه خواسته‌ایم برای جذب دو بازیکن برزیلی اقدام کنند. چنانچه دیر اقدام کنیم آنها راهی باشگاه‌های دیگر خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو بازیکن برزیلی را از طریق دیدن فیلم بازی‌های‌شان مدنظر قرار داده‌ام و با اطمینان می‌گویم آنها بازیکنان خیلی خوبی هستند و به کار تیم می‌آیند. به همین خاطر است که اعتقاد دارم اگر باشگاه برای جذب آنها دیر عمل کند ممکن است با باشگاه دیگری قرارداد ببندند.

عبدی در پاسخ به این سؤال که آیا مهاجم و هافبک برزیلی هم به مانند دو بازیکن برزیلی هستند که ماه گذشته به ایران سفر کرده‌اند، گفت: واقعیت این است که ما از روی فیلم بازیکن انتخاب می‌کنیم و آن دو بازیکن هم در تیم‌های سابق خود خیلی خوب بازی می‌کردند اما بعد که به ایران آمدند مشخص شد چند ماهی دور از میادین بوده‌اند. البته شرایط این دو بازیکن جدید فرق می‌کند و آنها تا دو هفته پیش در لیگ برزیل بازی می‌کرده‌اند و با توجه به کارنامه خوب‌شان قرار نیست تست فنی بدهند و فقط تست پزشکی خواهند داد.

عبدی یادآور شد: شرایط باشگاه پرسپولس اصلاً خوب نیست و امیدوارم به زودی سیاسی از زندان بیرون آمده و به باشگاه سروسامان دهد. تا وقتی که او بود کارها بسیار خوب پیش می‌رفت اما شرایط الان به شکلی است که تیم امید باشگاه پول ندارد تا در بازی آینده خود میزبانی کند! این در حالی است که ما در فصل نقل‌و‌انتقالات قرار داریم و باید تیم را برای لیگ قهرمانان تقویت کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا هر روز یک بازیکن از پرسپولیس نغمه جدایی سر می‌دهد، تأکید کرد: در هر صورت حق طبیعی هر بازیکنی است که در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. باشگاه هم این حق را دارد که در خصوص بازیکنانی که برای آنها هزینه کرده منافع خود را در نظر بگیرد. برای روشن شدن برخی مسائل و آینده این دسته از بازیکنان باید منتظر سروسامان گرفتن اوضاع مدیریتی باشگاه ماند

  • سید دارو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی