نسخه پیچ تنها در داروخانه شبانه روزی

سلام شاید بیان خاطرات روزمره یک کمی در اطلاع دادن به مردم موثر باشه

نسخه پیچ تنها در داروخانه شبانه روزی

سلام شاید بیان خاطرات روزمره یک کمی در اطلاع دادن به مردم موثر باشه

اخرین ورژن برگشت دارو

سید دارو | چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ق.ظ

سلام سلام سلام

1.امروز سالگرد شهادت حضرت معصومه(ع)هست به تمتم شیعیان جهان تسلیت می گم

دیروز حدودای ساعت 9 صبح یه خانمی از یه ماشین با کلاس پیاده شد(همه گفتن حالا چی کار داره و چی میخواد بخره)

اومد داخل و گفت

چند روز پیش از یه داروخونه یه دونه اسپری واسه بچمون گرفتیم 4 بار بیشتر استفاده نکردیم میخوام پسش بدم

حیف دکتر بود و گفت نه و زنه رفت آخ که اگه من جلو بودم و سوپه خنده واسه یه هفته جور می شد

دیشب از 2.30 تا 6.30 رو خوابیدم ای حال دلد

حالا در و باز کردم طرف اومد خیلی هم جدی میگه آقا آدامس چی دارین

من هنوز دارم شاخایی که رو سرم دراومده رو دارم قطع می کنم

  • سید دارو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی