نسخه پیچ تنها در داروخانه شبانه روزی

سلام شاید بیان خاطرات روزمره یک کمی در اطلاع دادن به مردم موثر باشه

نسخه پیچ تنها در داروخانه شبانه روزی

سلام شاید بیان خاطرات روزمره یک کمی در اطلاع دادن به مردم موثر باشه

ادامه اعتراض

سید دارو | يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ق.ظ

طاقتم تموم شد و زدم بیرون با خداحافظی

از تو فکر داروخونه بیرو ناومدم میخواسنم یه کار جدید بکنم ولی باز سرنوشت نذاشت

32روز بعد یه داروخونه جدید تو شهرمون تاسیس شد

(هنوز هم دکتر نگفته که چه جوری شماره منو پیدا کرده) بهم زنگ زد که نیرو میخواد و از این جور حرفا که همه اولش میزنن

گفتم یه سر حضوری صحبت کنم و جنگ اول به از صلح آخر ولی این یکی با تمام تفکرات قبلی من نسبت به 3داروساز قبلی فرق میکرد

خودش تمام شرایطی که میخواستم(بیمه و حقوق مناسب و ...)من بگم .گفت دیگه حرفی نبود شروع به کار کردم خداییش حالا بعد 4 سال بهترین داروخونه تو شهرمون هستیم و دکتر هم هوای ما 4تا پرسنلش رو داره
  • سید دارو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی